úterý 9. února 2010

...něco málo z kurzu,který mi nic nedal....

Sobota...tak jsem se těšila....v hlavě mi nemohlo nic zůstat,bo jsem tam nic nenacpala...nebylo co...měla jsem zabřednout do tajů světel a nic...prostě nic,tentokrát to ale nebyla moje chyba...dobře placená rada..."musíte zkoušet a zkoušet"..tak tedy budu no...nic jiného prostě nezbývá...fotky jsem neupravovala,nebyla chuť....

4 komentářů:

Alecram 10. února 2010 v 9:16  

Jéé, jakto že jsi tak zklamaná???

wienie 10. února 2010 v 9:57  

Krasneee fotky,preco pocit ze nic nedalo?Inak ja som bola tiez na portretovej fotografii....a tiez mam pocit ze mi to nic nedalo....no co uz...

Andynka 10. února 2010 v 16:41  

Kačí ta druhá se mi musím říci moc moc líbí !
A moc mě mrzí,že jste vyhodili peníze za špatný kurz !!

Malina 11. února 2010 v 11:13  

Katka, niekedy proste nemas stastie na dobreho lektora. Ako ja na mojom prvom kurze ale ten druhy ..bol vyborny. Treba skusat a hladat..Ale modelka bola pekna...nie ? Keby sme boli chlapi tak sa aspon divame na nu..haha.

O mně

Moje fotka
Miluju svou rodinu,dobrou kávu,miluju každý den v mém životě...

Moje fotovýbava

K pořizování fotografii používám zrcadlovku Nikon D 810



a k němu patří tyto objektivy:

Sigma 70-200mm f2,8 II EX DG Macro HSM

Nikon 17-55 f2,8 AF-S DX

Nikon 50mm f1,8 AF Nikkor D

Nikon 60mm f2,8 AF Nikkor DA

Blesk SB 900

Odrazné desky 5v1


Polarizační filtr Marumi

Pravidelní čtenáři

About This Blog

Místo pro vzkaz od Vás

Návštěvy

Photon Europe

Archiv blogu

Our Blogger Templates Web Design

e-mail : amischka@seznam.cz
icq : 399-473-763

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP